Tagjaink ajánlatai

Swiss Selection

Az Andrássy Egyetem aktuális rendezvényei

Molnár&Bányai Kft. hírlevele

Összefoglaló az Információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény módosításáról.

WTS Tax Legal Consulting hírlevele

Elektronikus kapcsolattartás az adózásban

A gazdálkodó szervezetek 2018. január 1-jét követően elektronikus kapcsolattartásra és ügyintézésre kötelezettek a NAV (és az önkormányzatok) előtt intézhető ügyek vonatkozásában.

Részletek

 

Cégértékelés az összehasonlító módszerek alapján

Milyen esetekben válhat szükségessé cégértékelés, és mindezt mely módszerekkel végezhetjük el? A legnépszerűbb értékelési módszer, a jövedelemtermelő képességen alapuló módszer előnyeiről és hátrányairól. 

Részletek

CbCR és bejelentési kötelezettség – Mi a teendő év végével?

Részletek

20 millió forintos bírsággal is számolhatunk az országonkénti jelentések elmulasztása esetén 

Részletek

Adótervezés és tanácsadás a nemzetközi és a magyar előírások figyelembevételével 

Részletek

A közép-kelet-európai régióra kitekintő cikkünkben a WTS régiós szakértője ezen a héten a romániai áfaregisztráció sajátosságait mutatja be.

Angol nyelvű összefoglalónkhoz kattintson ide!

VGD Hungary Kft. hírei

Örömmel jelentjük, hogy a VGD Hungary megszerezte a „Vállalható Vállalkozás 2018” címet, amely egy teszt alapján kerül odaítélésre az arra érdemes vállalkozások számára. 

A tesztet a Bridge Budapest, a CEU Business School és a Transparency International Magyarország hozta létre azzal a céllal, hogy a vállalkozóknak a kitöltés során legyen lehetőségük végig gondolni, mire érdemes odafigyelni, hol tartanak az átláthatóság, a tudatosság, a felelős üzleti magatartás terén. Ha a teszt kitöltése legalább 80%-os, a vállalkozás büszkén viselheti a Vállalható Vállalkozás címet.

Társaságunk 94%-ot ért el a teszten (csak azért nem 100%-ot, mert még nem készítettük el a társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos stratégiánkat, de hamarosan ezt is pótoljuk.) Hiszünk abban, hogy a vállalatok viselkedése befolyásolja az üzleti környezetet, és szerintünk az átláthatóság egy üzleti magatartás, az etikus működés pedig alapkövetelmény, de mindezt nem tudnánk megvalósítani kollégáink együttműködése nélkül.

Büszkék vagyunk arra, hogy munkatársaink számára számos támogatási, fejlődési lehetőséget (nyelvtanulás, továbbképzések, távmunka stb.) biztosítunk, és reméljük, hogy erőfeszítéseinkkel kellőképpen motiváljuk őket annak érdekében, hogy úgy érezzék, jó nálunk dolgozni! Ezért is indultunk el a „Szerethető Munkahelyek Díj” pályázaton is, ahol, bár már a szavazás lezárult, továbbra is örömmel várjuk az érdeklődő jövőbeni kollégák jelentkezését.

 

Generációváltás és növekedés  - összefoglaló megnyitása

Új transzferár dokumentációs kötelezettségek - Megnyitás

Oldalak

Swisscham Hungary

Székhely,
POSTÁZÁSI CÍM:

1134 Budapest
Váci út 33.

 

IRODA:

1143 BUDAPEST 
Stefánia út 107.
(Svájci nagykövetség)

TelEFON:

+36 30 984 96 10
+36 30 902 63 49

info@swisscham.hu

RSSRSS