Az új márkanévvel és annak vizuális megjelenésével még jobban megerősíti elköteleződését a körkörös gazdaság megvalósítása iránt, amely a 2050-re kitűzött karbonsemlegességi cél elérését szolgálja.
A zöld úton haladva a LAFARGE idén egy újabb mérföldkőhöz érkezett: a nemzetközi vállalatcsoport új identitásához csatlakozva májustól Holcim márkanév alatt értékesíti tovább cement termékeit a magyar piacon.
A vállalat célkitűzései, tevékenysége és termékei továbbra is változatlanok. A körkörös gazdaság mozgatórugójaként tovább ösztönözi a fenntarthatóságot és folytatja a környezettudatos, zöld szemléletformálást, valamint továbbra is kiváló minőségű és környezetkímélő cementtermékeket biztosít a hazai építőipar számára, amelyek májustól fokozatosan Holcim márkanév alatt lesznek elérhetők, az eddig használt fantázia nevek (STANDARD, EXPERT, SUPER és ECOPlanet) megtartásával.
Az új névhez kapcsolódó arculat színvilága a természeti értékeinket jelképezi, betűtípusa az úttörők merészségét, formavilága és a végtelen jel pedig a körkörös szemléletben rejlő lehetőségeket szimbolizálja, ezzel is kifejezve a vállalat elkötelezettségét az épített jövő fejlődése iránt, amelynek középpontjában az emberek és a bolygónk áll.