Vissza a rendezvényekhez

Zöldnek lenni, vagy zöldnek látszani?

Rendezvény időpontja:

2021. február 23., 10:00-11:00

Helyszín:

Zoom

Regisztráció lezárva

Meghívó

Miről ismerhető fel egy fenntartható vállalat? Cselekvőképes vagy csak tudatos a vállalati szféra? Elhisszük-e, hogy elég ha csak mindenki a saját háza táján tesz rendet?  Milyen csatornákon érdemes erről kommunikálni? Mennyire kell a munkavállalókat bevonni? Ugranak-e a témára?

Zöld témák döntéshozóknak. Egy óra azokkal, akik nem csak szemlélői, hanem részesei is kívánnak lenni az őket körülölelő környezetnek, természetnek – ezért hajlandóak aktívan tenni. Egy ideális világban a hétköznapi ember és a vállalatok is tesznek azért, hogy az erdők, mezők és azok élővilága túléljen, megmaradjon és fejlődjön. A Swisscham közösségének a COVID 19 évében is sikerült példamutatóan összefogni és cselekedni.

Témák:

  • Ökotudatosak-e a magyar cégek?
  • Mennyire fontos leendő és meglévő kollégáidnak, hogy zöld-e a céged? Hogyan mutasd ezt meg nekik?
  • Hogyan lehet kommunikálni az ökotudatosságot? Ismered-e a természetet? Bölcsen hasznosítjuk-e a rendelkezésre álló forrásokat?
  • Mit ad hozzá az ökotudatosság a márkád értékéhez?

Előadónk és beszélgetőpartnereink:
Pechtol Szabolcs, az Érted Zöld Platform alapítója és Soós Eszter a PR-Agent Communications ügyvezetője